loading...
تـجـریــش مـوزیــکـ | Tajrish Music.iR | دانلود جدیدترین موزیک ها | دانلود فیلم ، سریال |
TajriSh MuSic بازدید : 6 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العده زیبا ازسامان جلیلی به نام خــیـال

 

آهنگساز: سامان جلیلی - ترانه : شهرام جلیلی - تنظیم ، میکس و مسترینگ : حامد برادران

بوزوکی:کیان دارات  گیتار :فیروز ویسانلو  - عکس : محمد آقا علائی - طراحی : حامی صالحی

 

 

..................................................................

دانلود آهنگ - لینک مستقیم

خیال

دانلود آهنگ - لینک کمکی

خیال

 

متن آهنگ " خیال "

شده شبیهِ تو , , , تمامِ بی کسیم , , , میخوام که یادت بیاد
به سمتِ من اگه , , , دلت قدم نزد , , , بزار خیالت بیاد
نگاهِ خیسِ من , , , به یادِ تو هنوز , , , یه ابرِ بارونیِ
این بغضِ لعنتی , , , توو خاطراتِ من , , , یه عمرِ زندونیِ
برایِ من کسی , , , شبیهِ تو نبود , , , توو خلوَتم با منی
با جایِ خالیِ , , , همیشه بودنت , , , دوباره زخم میزنی
بدونِ تو همیشه این , سکوتُ و بی کسی شده , تمامِ لحظه هایِ من...
نبودیُ و خیالِ تو , تمامِ خاطراتِ تو , نوشته شد به پایِ من...
شده شبیهِ تو , , , تمامِ بی کسیم , , , میخوام که یادت بیاد
به سمتِ من اگه , , , دلت قدم نزد , , , بزار خیالت بیاد
هوایِ گریه هام , , , بدونِ تو پُر از , , , هوایِ پاییزیِ
بدونِ تو اگه , , , بیفتم از نفس , , , بهایِ نا چیزیِ
تمامِ زندگیم , , , شبیهِ شعله ی , , , اسیرِ خاکسترِه
چه فرقی میکنه! , , , بزار که از سرم , , , خیالِ تو بگذره
بدونِ تو همیشه این , سکوتُ و بی کسی شده , تمامِ لحظه هایِ من...
نبودیُ و خیالِ تو , تمامِ خاطراتِ تو , نوشته شد به پایِ من...

 

..............................................................

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    Top Music





    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 195,124
  • ارتباط با مدیر

    Administrator


    نمایش وضعیت در یاهو

    

    Graphist


    نمایش وضعیت در یاهو

  • شیک شارژ