loading...
تـجـریــش مـوزیــکـ | Tajrish Music.iR | دانلود جدیدترین موزیک ها | دانلود فیلم ، سریال |
TajriSh MuSic بازدید : 4 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی یکی همیشه هست با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

ترانه : حدیث دهقان ، آهنگ و تنظیم : فواد غفاری ، میکس و مستر : رضا پوررضوی

 

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320
Download
دانلود آهنگ با کیفیت 128
Download
دانلود آهنگ با کیفیت 64
Download

 

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

مـــتــــن آهـــــنـــگـــــــــ

یکی همیشه هست که عاشق منه

نگام که میکنه پلک نمیزنه

تنهاس خودش ولی تنهام نمیزاره

دریا که چیزی نیست عجب دلی داره

با گریه هام میاد غمام و حل کنه

نزدیک میشه تا منو بغل کنه

از آسمون و شب خیلی پایین تره

درو که واکنم خدا پشت دره

چشمام بستم از کنارش رد شدم

چشماشو بسته تا نبینه رد شدم

هر کاری می کنم ازم نمیگذره

حسی که بین ماست از عشق بیشتره

نامهربونی با دلم نمیکنه

به هیچ قیمتی ولم نمیکنه

یه قطره اشکمو که میدرخشه واز

بهونه میکنه منو ببخشه باز

چشمام بستم از کنارش رد شدم

چشماشو بسته تا نبینه رد شدم

هر کاری می کنم ازم نمیگذره

حسی که بین ماست از عشق بیشتره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    Top Music





    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 84
  • بازدید کلی : 195,187
  • ارتباط با مدیر

    Administrator


    نمایش وضعیت در یاهو

    

    Graphist


    نمایش وضعیت در یاهو

  • شیک شارژ